vrijdag 22 januari 2016

In potten?

Zoals de titel van dit blog al aangeeft, gaat het over een moestuin in potten. Ik heb een kleine tuin die helemaal is betegeld. en ja, ik zou een deel van de tegels eruit kunnen halen, en daar mijn groenten in kunnen planten. Maar ik vind dat toch ook wel wat ingrijpend voor iets wat ik dit jaar voor het eerst ga doen. En waar laat ik dan al die tegels die eruit komen.... in die toch al zo kleine tuin?
Een moestuinbak (jeweetwel, zo'n vierkante) is ook niet echt een optie. Mijn tuin is namelijk maar 2 meter breed. een moestuinbak is al gauw 1.20. Zo'n bak wordt dan toch snel een sta in de weg. Dus daarom, een moestuin in potten.
Maar is dat wel een goed idee.... een moestuin in potten?  Kijk dan naar dit filmpje, en laat je overtuigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten